TQ Sudi Follow Saya

Saturday 14 January 2012

Red Velvet Cupcakes Suka-suka

Red Velvet Cake atau pun Cupcakes, dalam apa pun bentuknyer mmg ttp menawan, warnanyer yg merah mengancam dan rasanyer yg lembut dan lemak mmg bisa buat diet kita hancur berkecai hehehehe.
Ni gambar cupcakes yang saya buat minggu lepas, tapi baru dapat upload hari ni, maklumlah sekolah kan dah start so byk jgklah kerja kat sekolah, busy la kononnye hehehe. Ni pun berebut anak-anak nak mkn dan bwk ke sekolah, so mama tak dapat la bwk ke sekolah mama , ada la balance 3 biji dpatlah kawan mama rasa skit.


RVC ni saya deco guna cooking choc, creamcheese icing n ceri boleh beli dari kedai baking.Anda boleh hias macam-macam cara ikut creativtiy masing-masing.


cupcakes ni senang kalau nak dijadikan bekal utk bwk ke sekolah ke, utk party ke atau nak picnic ke mana-mana takpayah nak potong-potong jadik tak la kotor tangan nak makan nanti.


Red Velvet Cupcakes memang kek yang anak-anak dan husband suka makan. kalau buat mesti habis punya, tak pernah buang. kalau bawa ke sekolah, kawan-kawan saya la yg selalu makan seronok tengok diaorang makan, rasa tu yang buat saya teruja nak buat kek selalu hehehe. nak resepi dia carilah ada dlm blog ni.

No comments:

Post a Comment